SHOES!


jag köpte dessa skor idag fast dom var bruna och kostade 50;-
mötte ju upp emelie på stan idag efter att jag gjort matteprovet och satt in mina pyssel i plastfickor. vi träffade på Lina Anna och Linda också så då åt vi med dem på max också, äter typ där en gång vartannat år med det var gött.
köpte även ett par byxor för en hundring och en body lotion för en tia.

och jag kom på när jag var på bussen att man skulle göra 25 pyssel och inte 20, så jag måste åka in och fixa det. men det lär ju inte ta lång tid. måste också lämna in lite böcker som jakob glömt att göra också. så då passar det ju bra ivarjefall, så blir det ju toften efter det! nu ska jag ta något att äta.  pussili rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0