favoritskor.

har inget bättre för mig så ni får se mina favoritskor-
bakre raden: boots? kallar man det för de? haha, tycker om dom ivarjefall och dom är perfekta i storleken efter att ha gått lite i dem. och de andra skinnflabbarna är bara väldigt snygga men kan inte använda dem så mycket eftersom dom går sönder då. men i sommar får jag se till att dem blir använda, haha.
i främre raden: längst till vänster är mitt senaste inköp! ville ha ett par slip-on skor och så fanns dessa på carlings för 79spänn. nice va?! sen är det mina converse, dom är snygga, men tråkiga eftersom hela världen har, skulle dock vilja ha låga.
sen är det mina lila skor från H&M, dom är himla nice men obekväma så dom får man ha när man inte ska gå. typ aldrig alltså. haha ne men dom funkar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0