cats.

tja! knopade ihop 4km promenad ganska nyligen. jag var så illa stvungen, men det var bra att gå lite eftersom att jag är så slut i kroppen sedan matchen igår. och vad ska man säga om matchen?...
vi vann! med 1-0. kanske var det ett rättistresultat? jag vet inte. men känns som att man borde vinna över heby med mer än så. men vi var väl inte speciellt bra. fast så kändes det ivarjefall.
men jag fick faktiskt mycket beröm efter matchen så jag borde vara nöjd, och vi fick faktiskt 3 poäng!

bara att kämpa vidare till nästa match.
Föresten är jag inte i skolan idag. orkade inte. ska nog åka till jakob snart igen. imorn börjar vi kvart över 12. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0